كه چرا خانه ي كوچك ما سيب نداشت
رویای خالی
كه چرا خانه ي كوچك ما سيب نداشت

تو به من خنديدي

               ونميدانستي

من به چه دلهره از باغچه ي همسايه

                             سيب را دزديدم

باغبان از پي من تند دويد 

                     سيب را دست تو ديد

غضب الود به من كرد نگاه

سيب دندان زده از دست تو افتاد به خاك

وتو رفتي و هنوز

سالهاست كه در گوش من ارام 

                                 ارام

خش خش گام تو تكرار كنان 

                         ميدهد ازارم

ومن انديشه كنان    

 غرق اين پندارم

كه چرا خانه ي كوچك ما سيب نداشت



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت1:20---1 آذر 1395
لایک داری دادا
پاسخ: ببخشید خیلی وقت میشد نمیمدم ....یه دونه ای عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها: سیبخانه کوچکعاشقانهعشقتنهاییشعرشعر نو